Skoči do osrednje vsebine
  • Reklamacije
  • eKomunala
  • Najdi

Tradicionalna čistilna akcija Očistimo sosesko

Mestna občina Novo mesto

  • 14 marec 2022
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 0
  • 0 Komentarji
Tradicionalna čistilna akcija Očistimo sosesko

V soboto, 26. marca 2022, bo po krajevnih skupnostih Mestne občine Novo mesto stekla čistilna akcija Očistimo sosesko. K sodelovanju so vabljene vse krajevne skupnosti z namenom, da tudi letos poskrbimo za urejeno sosesko, parke in sprehajalne poti, občani pa s skupnimi močmi pripomorejo k urejeni okolici.

Vse najlepše ob dnevu žena!

  • 8 marec 2022
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 414
  • 0 Komentarji
Vse najlepše ob dnevu žena!

Noben cvet ni tako lep kot ženska,
noben vetrič ne piha tako nežno kot je nežna ženska,
noben kamen ni tako trd kot je trdna ženska,
noben vihar ne prenese toliko dežja, kolikor solz pretoči ženska
in nihče ne premore toliko ljubezni kot jo ima v sebi ženka!

Vse najlepše ob dnevu žena, Vam želi kolektiv Komunale Novo mesto.

CERTIFIKAT - DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

  • 1 februar 2022
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 1465
  • 0 Komentarji
CERTIFIKAT - DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Komunala Novo mesto d.o.o., je meseca julija 2013, prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje (DPP), ki predstavlja orodje za učinkovitejše in kakovostnejše usklajevanje poklicnega in družinskega življenja zaposlenih. S tern je podjetje stopilo na pot spremembe organizacijske kulture in se zavezalo vpeljati izbrane ukrepe za lažje usklajevanje družinskega in poklicnega življenja. Podjetje se je z izvedbenim načrtom zavezalo, da bo v obdobju treh let implementiralo 12 ukrepov.
Na podlagi pozitivne ocene revizorskega poročila, nam je 21. oktobra 2016, revizorski svet izdal sklep o prejem u polnega certifikata Družini prijazno podjetje (DPP). Podjetje bo poleg obstoječih ukrepov (komuniciranje z zaposlenimi, kom uničevanje z zunanjo javnostjo, raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine, izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine, fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda, časovni konto, otroški časovni bonus - vstop v solo in uvajanje v vrtec, dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom place zaradi izrednih družinskih razlogov, otroci v podjetju, izdelava brošure, ustanovitev tim a za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, novoletno obdarovanje otrok), v obdobju naslednjih treh let, uvedlo se tri nove ukrepe: otroški časovni bonus - možnost koriščenja prostega delovnega dne za udeležbo na informativnem dnevu otroka v 9. razredu osnovne sole, korporativno prostovoljstvo in pozornost do zaposlenega ob rojstnem dnevu. Usklajevanje poklicnega, družinskega in zasebnega življenja je velik izziv sodobne družbe. To se posebej velja za današnji čas, ko zaradi poklicnih obremenitev vedno več časa preživimo na delovnem mestu. Podjetje se zaveda, da prednost družini prijaznega pristopa za zaposlene pomeni povečanje motivacije za delo, večjo pripadnost podjetju, večje zadovoljstvo in ublažitev stresa, posledično pa tudi zmanjšanje stroškov, ki so povezani s fluktuacijo zaposlenih ter hkrati povečanje ugleda podjetja v širši javnosti. Sprejem novih ukrepov in ohranitev certifikata bo imel na zaposlene dolgoročne pozitivne učinke, saj bo omogočal tudi v prihodnje lažje usklajevanje družinskih obveznosti in dela.

CERTIFIKAT - DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

  • 1 februar 2022
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 0
  • 0 Komentarji
CERTIFIKAT - DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE
Komunala Novo mesto d.o.o., je meseca julija 2013, prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje (DPP), ki predstavlja orodje za učinkovitejše in kakovostnejše usklajevanje poklicnega in družinskega življenja zaposlenih. S tern je podjetje stopilo na pot spremembe organizacijske kulture in se zavezalo vpeljati izbrane ukrepe za lažje usklajevanje družinskega in poklicnega življenja. Podjetje se je z izvedbenim načrtom zavezalo, da bo v obdobju treh let implementiralo 12 ukrepov.
Na podlagi pozitivne ocene revizorskega poročila, nam je 21. oktobra 2016, revizorski svet izdal sklep o prejem u polnega certifikata Družini prijazno podjetje (DPP). Podjetje bo poleg obstoječih ukrepov (komuniciranje z zaposlenimi, kom uničevanje z zunanjo javnostjo, raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine, izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine, fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda, časovni konto, otroški časovni bonus - vstop v solo in uvajanje v vrtec, dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom place zaradi izrednih družinskih razlogov, otroci v podjetju, izdelava brošure, ustanovitev tim a za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, novoletno obdarovanje otrok), v obdobju naslednjih treh let, uvedlo še tri nove ukrepe: otroški časovni bonus - možnost koriščenja prostega delovnega dne za udeležbo na informativnem dnevu otroka v 9. razredu osnovne sole, korporativno prostovoljstvo in pozornost do zaposlenega ob rojstnem dnevu. Usklajevanje poklicnega, družinskega in zasebnega življenja je velik izziv sodobne družbe. To se posebej velja za današnji čas, ko zaradi poklicnih obremenitev vedno več časa preživimo na delovnem mestu. Podjetje se zaveda, da prednost družini prijaznega pristopa za zaposlene pomeni povečanje motivacije za delo, večjo pripadnost podjetju, večje zadovoljstvo in ublažitev stresa, posledično pa tudi zmanjšanje stroškov, ki so povezani s fluktuacijo zaposlenih ter hkrati povečanje ugleda podjetja v širši javnosti. Sprejem novih ukrepov in ohranitev certifikata bo imel na zaposlene dolgoročne pozitivne učinke, saj bo omogočal tudi v prihodnje lažje usklajevanje družinskih obveznosti in dela.

Zbirajmo odpadno jedilno olje – na bolje

  • 15 november 2021
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 724
  • 0 Komentarji
Zbirajmo odpadno jedilno olje – na bolje

V lanskem letu smo v sklopu projekta »Zbirajmo odpadno jedilno olje – na bolje« vzpostavili sistematično zbiranje odpadnega jedilna olja na podeželskem območju Mestne občine Novo mesto. Letos, v drugi fazi projekta smo poleg izvajanja aktivnosti iz projekta postavili še dodatnih 10 posod v Mestni občini Novo mesto in še po eno zbirno posodo v Občini Dolenjske in Šmarješke Toplice, Straži, Mirni Peči, Škocjanu in Šentjerneju.
V sodelovanju z Mestno občino Novo mesto smo uspešno, v različnih medijih predstavili projekt o odpadnem jedilnem olju ter izobraževali osnovnošolce, vrtičkarje in odrasle.
Male gospodinjske posodice smo razdelili med gospodinjstva, po ena pripada brezplačno gospodinjstvu. Občanom MO Novo mesto so 2,2 litrske gospodinjske posodice še vedno na voljo. Lahko jih prevzamete v svoji krajevni skupnosti in pa tudi na sedežu Komunale Novo mesto na Podbevškovi ulici.
Obvezno je, da doma odpadno jedilno olje zberemo v namenski posodi in ga odnesemo v rumene ulične zbiralnike. Drugačno rokovanje je prepovedano.
Zbirnih lokacij je v Novem mestu 25, ter po ena v sosednjih občinah (6).

Vam najbližjo lokacijo lahko poiščete s klikom na www.ojo.si .

RSS
Prvi45678910111213Zadnje