• Reklamacije
  • eKomunala
  • Najdi

Kako obveščamo o kakovosti pitne vode

  • 4 januar 2018
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 348
  • 0 Komentarji
Kako obveščamo o kakovosti pitne vode
Skladno s Pravilnikom o pitni vodi (Ur. list RS št. 19/04 in 35/04 – 9.,21., 22., 31. in 34.člen) in priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje Republike Slovenije, vas seznanjamo z načini obveščanja o kakovosti in motnjah pri oskrbi s pitno vodo.
Podrobne rezultate analiz vodnih virov lahko pogledate na naši spletni strani: http://www.komunala-nm.si/Monitoring
Informacije o dogajanjih na vodovodnem omrežju: https://www.komunala-nm.si, http://www.vodapp.si
• V primeru, da je vzrok neskladnosti hišno omrežje, vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku sedmih dneh, v več stanovanjskih objektih pa preko vašega upravnika.
• V primeru, da pitna voda predstavlja nevarnost za zdravje ljudi, vas bomo nemudoma obvestili preko lokalnih radijskih postaj in lokalne TV (Radio Aktual in Studio-D,Radio Krka, Radio Sraka, Vaš kanal), centra za obveščanje, spletne strani Komunale Novo mesto ter elektronske pošte.
• V primeru, ko se izvajajo ukrepi za odpravo vzrokov neskladnosti, vas bomo tekom dneva obvestili lokalnih radijskih postaj in lokalne TV (Radio Aktual in Studio-D, Radio Krka, Radio Sraka, Vaš kanal), centra za obveščanje, spletne strani Komunale Novo mesto ter elektronske pošte.
• O kakovosti pitne vode za preteklo leto, vas bomo obvestili v mesecu februarju s prilogo v poslovnem pismu, poročilo pa bo objavljeno tudi na naši spletni strani.
Print
Kategorije: Novice, Obvestila
Tagi:
Oceni članek:
5.0

Vaše ime
Vaš elektronski naslov
Predmet
Vpiši sporočilo ...
x