• Reklamacije
  • eKomunala
  • Najdi

Obveščanje uporabnikov o kakovosti pitne vode

  • 2 februar 2015
  • Avtor: Sonja Kolenc
  • Število ogledov: 5415
  • 0 Komentarji
Obveščanje uporabnikov o kakovosti pitne vode

Skladno s Pravilnikom o pitni vodi (Ur. list RS št. 19/04 in 35/04 – 9.,21., 22., 31. in 34. člen) in priporočila Inštituta za varovanje zdravja Republike Slovenije, vas seznanjamo z načini obveščanja o kakovosti in motnjah pri oskrbi s pitno vodo.
• V primeru, da je vzrok neskladnosti hišno omrežje, vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku sedmih dneh, v več stanovanjskih objektih pa preko vašega upravnika.

• V primeru, da pitna voda predstavlja nevarnost za zdravje ljudi, vas bomo nemudoma obvestili preko radijskih postaj - studio-D/Radio Aktual, Radio Krka, Radio Sraka in RTV LJ, lokalne televizije - Vaš kanal, centra za obveščanje – 112 in spletne strani Komunale Novo mesto ter javne obrate po elektronski pošti.


• V primeru, ko se izvajajo ukrepi za odpravo vzrokov neskladnosti, vas bomo tekom dneva obvestili preko radijskih postaj - studio-D/Radio Aktual, Radio Krka, Radio Sraka in RTV LJ, lokalne televizije - Vaš kanal, centra za obveščanje – 112 in spletne strani Komunale Novo mesto ter javne obrate po elektronski pošti.


• O kakovosti pitne vode za preteklo leto, vas bomo obvestili v mesecu aprilu s prilogo k naši položnici. Poročilo bo objavljeno tudi na naši spletni strani in posredovano občinskim glasilom.

Podrobne rezultate analiz vodnih virov lahko pogledate na naši spletni strani:
http://www.komunala-nm.si/

Informacije o dogajanjih na vodovodnem omrežju:
http://www.komunala-nm.si/

 

 
Kategorije: Novice
Tagi:
Oceni članek:
Neocenjeno

x